Kerem Özdoğan Konulu Teşekkür

Merhabalar efendim.  Az önce uzun zamandır blokta girmediğim istatistik bölümüne girip; kaç tıklanmışım niye tıklanmışım bir bakayım dedim.  Gördüğüm rakamlar karşısında bu yazıyı yazma kararı aldım.  Çünkü neredeyse bir ayda ikiye katlamışım tıklanma oranımı. Yaklaşık bir ay önce yazdığım, hiç bir aydınlatma vasfı taşımayan birçok soru ve sorun içeren Kerem Özdoğan konulu "çokobiyografi" yazım adeta patlama yaratmış.

Tamamı ile duruşunu tavrını ve en önemlisi sahne mizacını beğendiğim bir oyuncuyu oldukça objektif biçimde ele alıp gözlemlerimi paylaşmıştım o yazımda. Hatta nerede eğitim aldığını merak edip çılgın sorularımla bitirmiştim. Yazının linkini de sevgili Kerem Özdoğan ile paylaşmıştım hatta bir ihtimal okur da  benim gibi meraklıları, genç oyuncu adaylarını aydınlatır diye çocukça bir hevesle. Lakin okuyup,  cevap vereceği tüm nezaketi ile teşekkür edeceği aklıma gelmemişti. Cevabını okurken elimde vileda ile ters takla atıyordum.  İnsanları putlaştırmak ne yazık ki halkımızın bir zaafı. Belki de insanlığın.  Lakin o da senin benim gibi öğrencilikten bir hevesle tiyatroya tutunmuş olabilir. Ege Üniversitesi Tiyatro Kulübünde başlayan macerası İstanbulda devleşmiş BKM ile buralara gelmişti neden olmasın. Misal hatta şu an ayakkabılarını çıkarıp "oooh be" diyordur yani tüm günün yorgunluğuna karşı. "yumruklarıyla dövüşür, dudaklarıyla sevişir her insanın yaptığı gibi! " Hatta daha da iyisi Umut Sarıkaya okur.



Velhasılkelam demem o ki mevzu bahis kişilik ise hala bir şey bildiğim söylenemez.  Yine de merakımın büyük kısmını aldığı eğitimi araştırarak giderdim. Gelin görün ki sevgili okurlarım sizin merak ettikleriniz karşısında hayretler içindeyim. Bir kaçını paylaşmadan edemem.

Tıklanma oranımı bir ayda ikiye katlayan boy merakınız beni bir mezura alıp Kerem Özdoğan'a bir şekilde ulaştırmaya itti. Bu sorularınıza başka nasıl yanıt bulurum bilemedim. Ey bire çılgınlar ne yapacaksınız adamcağızın boyunu. Olur da bir gün yan yana gelip selfie çektirirsiniz de , çok kısa kalıp yalnız gözleriniz görünür diye midir bu ürkünç merak?? 

Konu fazla dağıldı sanırım.  

Bir günde dahi farketmeden beni tıklara doyuran beyefendiye sonsuz teşekkürler.  İyi geceler :)





Yorumlar

  1. Kerem Özdoğan25 Eylül 2015 16:11

    Merhaba, ilk yazınız ve bu yazınız için teşekkür eder, başarılar dilerim. "Çokobiyografim" bu kadar güzel yazılabilirdi :)

    YanıtlaSil
  2. Kerem Özdoğan25 Eylül 2015 16:14

    Merhaba, ilk yazınız ve bu yazınız için asıl ben teşekkür eder, başarılar dilerim. "Çokobiyografim" bu kadar güzel yazılabilirdi :)

    YanıtlaSil
  3. "Herhalde gitmiyor" diye attığınız ikinci yorumla güzel karakterinizi bu kadar güzel ortaya koyabilirdiniz. Bu yüzden bu tatlişkoluğa dikkat çekmek niyeti ile ikisini birden yayınladım ne kadar ilgili ne kadar efendiymiş iki satırla anlatılamazdı çünkü. Umuyorum kızmamışsındır :) nezaketen için yine milyonlarca kez teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. bloggerlerın kraliçesi de konuya dahil olduğuna göre yazım amacına ulaşmış :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kim Bu Kerem Yahu?

Savaş Satış